Revalidatie Ommelander Ziekenhuis verhuist naar oude postkantoor Winschoten - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Vanaf 1 februari 2024 verhuist de revalidatie van het Ommelander Ziekenhuis naar het karakteristieke oude postkantoor in Winschoten. Nu is de revalidatie nog op twee locaties gehuisvest, namelijk in Expertisecentrum Old Wolde en in het Ommelander Ziekenhuis.

Ronald Meijer, medisch manager: “Het samenbrengen van deze beide functies biedt veel kansen. Er is de afgelopen tijd actief gezocht naar een geschikte locatie met ook ruimte voor verdere ontwikkeling. Het voormalige postkantoor in Winschoten kwam in alle opzichten als meest geschikte uit de bus”.

Op 1 december wordt het opgeleverd, zodat het gebouw dan kan worden ingericht. In de maand januari wordt er proefgedraaid en de verwachting is dat vanaf 1 februari 2024 de eerste patiënten kunnen worden ontvangen.