Het Ommelander Ziekenhuis Groningen is het streekziekenhuis van Noord- en Oost-Groningen. Ruim 1300 medewerkers bieden 7x24 uur basiszorg. Dit doen wij vanuit ons ziekenhuis en vanuit onze servicepunten.

Waarom bij ons werken?

Ons ziekenhuis is één van de grotere werkgevers in Noord- en Oost Groningen. Werken bij ons is werken in een prettige en uitdagende werkomgeving. Hierin zijn met elkaar, respectvol en gastvrij belangrijke kernwaarden . Daarnaast bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en veel opleidingsmogelijkheden voor medewerkers. Ook is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en professioneel leiderschap.

Spreekt je dit aan?

Kijk of er een vacature of stage is die bij je past. Je mag ook altijd een open sollicitatie insturen.

Zorg voor het Noorden

Ons ziekenhuis is verder één van de organisaties die samenwerkt in Zorg voor het Noorden. In Zorg voor het Noorden bundelen 9 ziekenhuizen en 3 ambulancediensten hun krachten voor jouw zorgloopbaan. Dit doen wij om je alle mogelijkheden voor een afwisselende baan te bieden en te zorgen voor voldoende goed gekwalificeerd personeel in het noorden. Op dit moment biedt Zorg voor het Noorden enkele gezamenlijke opleidingen aan. Tijdens deze opleiding kun je bij meerdere ziekenhuizen binnen kijken. Je kunt dus proeven wat bij je past en als je eenmaal aan het werk bent, ook makkelijker switchen. Kijk voor meer informatie op de website zorgvoorhetnoorden.nl.

Is met de informatie op deze pagina uw vraag beantwoord?
Wilt u ons helpen deze pagina te verbeteren?

Bedank voor het insturen van uw feedback