Binnen ons ziekenhuis kunt u/kun je op veel afdelingen stage lopen. Ook bieden wij aan VMBO-leerlingen de kans om een kijkje in de keuken nemen.

Voor VMBO-leerlingen: oriënteren op een beroep

Zit je op het voortgezet onderwijs en heb je interesse in een beroep in de gezondheidszorg? Dan kun je je bij ons oriënteren op één of meerdere beroepen. Jaarlijks wordt hiervoor een carrousel opgezet. Dit carrousel bestaat uit een afwisselend programma waarbij je op verschillende afdelingen rondkijkt. Ook krijg je daar allerlei opdrachten. Scholen uit de regio kunnen aan de carrousel meedoen.

Vraag op je school naar meer informatie of bel naar onze afdeling P&O. Je bereikt deze afdeling via telefoonnummer 088 – 066 1000.

Voor diverse beroepsopleidingen: stageplaatsen

Het Ommelander Ziekenhuis biedt stageplaatsen aan voor verschillende beroepsopleidingen.
Hieronder zie je of er op dit moment vacatures zijn:

Voor stageplaatsen voor verpleegkundige opleidingen hebben wij vaste afspraken met verschillende Regionale Opleidings Instituten gemaakt. Solliciteren op een stageplek in het Ommelander Ziekenhuis gaat via Stagematching.

Wij hebben op dit moment een vacature voor een stagiair(e) Communicatie.

Wij hebben op dit moment geen vacatures voor facilitaire opleidingen.

Zie stage mogelijkheden onder 'Vacatures'.

Op dit moment hebben wij helaas geen vacatures.

Wij hebben op dit moment geen vacatures.

Op dit moment hebben wij helaas geen vacatures.

Open sollicitatie

Heb je belangstelling voor een stageplaats (en ben je niet gematcht via Stagematching of is er op dit moment geen vacature), stuur dan gerust een open sollicitatie. Dit kan via deze link.

Als we je brief hebben ontvangen gaan we voor je kijken of er mogelijkheden zijn binnen het Ommelander Ziekenhuis die aansluiten bij je wensen en opleiding. Is dit het geval dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek.

Erkend leerbedrijf

Het Ommelander Ziekenhuis  is een erkend leerbedrijf. Die status hebben we gekregen van Calibris. Kenniscentrum Calibris is verantwoordelijk voor de erkenning van leerbedrijven voor de sectoren Zorg, Welzijn en Sport.

Vergoedingen en verzekeringen

Stagevergoeding

Wanneer je stage loopt in het Ommelander Ziekenhuis heb je recht op een stagevergoeding conform CAO wanneer je minimaal 144 uren aaneengesloten stageloopt in een stageperiode.

Reiskostenvergoeding

Als student maak je gebruik van je OV kaart om op je stageplek te komen. Mocht je OV kaart niet geldig zijn op de momenten dat je stage moet lopen dan heb je recht op een reiskostenvergoeding. De hoogte van dit bedrag is bepaald in de CAO. Mocht je aanspraak willen maken op de reiskostenvergoeding dan dien je een verklaring van DUO in te leveren.

Verzekering

Tijdens je stage binnen het Ommelander Ziekenhuis ben je verzekerd. Het opleidingsinstituut heeft voor jou een verzekering afgesloten gedurende je stageperiode. Heb je hier vragen over, informeer dan bij je eigen opleidingsinstituut. Daarnaast valt iedereen die werkzaam is in het Ommelander Ziekenhuis (en in ons personeelsadministratiesysteem is opgenomen) onder de collectieve ongevallenverzekering van ons ziekenhuis.

Huisvesting

Binnen het Ommelander Ziekenhuis is géén mogelijkheid tot huisvesting.

Is met de informatie op deze pagina uw vraag beantwoord?
Wilt u ons helpen deze pagina te verbeteren?

Bedank voor het insturen van uw feedback