Bent u verhuisd en zijn uw NAW (naam, adres en woonplaats) gegevens gewijzigd?
Dan hoeft u niets door te geven aan ons ziekenhuis. Wij ontvangen namelijk automatisch bericht van uw gemeente op het moment dat u zich met uw nieuwe adres heeft ingeschreven.

Heeft u een nieuw telefoonnummer of bent u veranderd van huisarts of zorgverzekeraar? Dan verzoeken wij u dit aan ons door te geven. Dit kan op 2 manieren:

1. Via Mijn Ommelander

Mijn Ommelander is uw persoonlijke online omgeving. Hier logt u in met DigiD. Klik hier om in te loggen.

2. In het ziekenhuis

U kunt uw wijzigingen doorgeven bij één van onze medewerkers van het Informatiepunt (in de centrale hal). De medewerker zal dan vragen om een geldig identiteitsbewijs. Dit kan een identiteitskaart, rijbewijs of paspoort zijn.

In verband met privacywet- en regelgeving mogen wij alleen wijzigingen in naam en/of adresgegevens doorvoeren wanneer wij uw identiteit hebben kunnen controleren. Alleen zo kunnen wij er zeker van zijn dat u daadwerkelijk de persoon bent om wie het gaat.

Is met de informatie op deze pagina uw vraag beantwoord?
Wilt u ons helpen deze pagina te verbeteren?

Bedank voor het insturen van uw feedback