Wij zijn regelmatig op zoek naar betrokken en deskundige medewerkers in uiteenlopende vakgebieden. Bieden wij op dit moment geen passende vacature voor jou aan, maar wil je wel graag binnen het Ommelander Ziekenhuis werken? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en cv. Je kunt deze gegevens insturen via ons digitale sollicitatiesysteem.

Wat gebeurt er met je open sollicitatie?

Als we jouw brief hebben ontvangen gaan we voor je kijken of er op korte termijn mogelijkheden zijn binnen ons ziekenhuis die aansluiten bij jouw wensen, opleiding en ervaring. Is dit het geval dan bewaren wij jouw gegevens 6 maanden. Je ontvangt van ons altijd een bevestiging wanneer wij jouw gegevens voor 6 maanden bewaren. We bewaren jouw gegevens dan in ons zogenoemde ‘portefeuillebestand’.