In ons ziekenhuis zetten vrijwilligers zich in voor patiënten en bezoekers. Hun vrijwilligerswerk levert net dat stukje extra aandacht en ondersteuning.

Gastvrouwen en gastheren

De vrijwilligers in ons ziekenhuis werken als gastvrouw of gastheer in de centrale hal, of als chauffeur op een busje dat patiënten van de parkeerplaats naar de hoofdingang (en andersom) brengt.

Vrijwilliger worden?

Vindt u het leuk om aandacht te geven aan onze patiënten en bezoekers? Wilt u hen begeleiden en helpen? Meld u dan aan als vrijwillig bij het Ommelander Ziekenhuis Groningen.

Wat bieden wij u?

Onze vrijwilligers vertellen dat het ze een goed gevoel geeft om iets voor een ander te kunnen betekenen.
Wij bieden u:

• een dankbare en zinvolle werkomgeving
  • sociale contacten
  • een collectieve vrijwilligersverzekering

Aanmelden als vrijwilliger

Wilt u als vrijwilliger in ons ziekenhuis in Scheemda werken? Stuur dan uw motivatie en gegevens naar ons op. Dit kan via ons digitale sollicitatiesysteem. Wij registreren uw belangstelling. Als er een vacature is, nemen wij contact met u op.

Is met de informatie op deze pagina uw vraag beantwoord?
Wilt u ons helpen deze pagina te verbeteren?

Bedank voor het insturen van uw feedback