In Zorg voor het Noorden bundelen 9 ziekenhuizen en 3 ambulancediensten hun krachten voor uw zorgloopbaan.

Zorg voor het Noorden – “Zorg is mensenwerk. Teamwerk. Dat doen we hier in het Noorden zelfs over de grenzen van onze 9 ziekenhuizen en 3 ambulancediensten heen. Om de kwaliteit van de zorg ook in de toekomst te garanderen. En om jou als werkzoekende alle mogelijkheden voor een afwisselende loopbaan te bieden. In het mooiste beroep van de wereld. Samen. Toekomstgericht. Dat noemen we hier Zorg voor het Noorden.”

Meer goed opgeleide zorgprofessionals in het noorden

‘Zorg voor het Noorden’ staat voor de toekomst van (werken in) de zorg in Noord-Nederland. Het belangrijkste doel van het samenwerkingsverband is het zorgen voor voldoende goed opgeleide zorgprofessionals in de ziekenhuiszorg, om zo te blijven voorzien in de best mogelijke zorg voor de regio.

Op dit moment biedt Zorg voor het Noorden een aantal gezamenlijke opleidingen aan, onder andere voor anesthesiemedewerker in opleiding, operatieassistent in opleiding en kinderverpleegkundige. Al tijdens uw opleiding komt u bij meerdere ziekenhuizen binnen. U kunt dus proeven welke werkomgeving bij u past en als u eenmaal aan het werk bent, ook makkelijker switchen.

Zorg voor het Noorden is nog volop in ontwikkeling. We werken voortdurend aan nieuwe initiatieven en nieuwe gezamenlijke opleidingen. Als u op de hoogte wilt blijven van alle ontwikkelingen, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Zorg voor het Noorden.

Bent u werkzoekende in de zorg?

Ontdek wat Zorg voor het Noorden u kan bieden! Kijk op de website van Zorg voor het Noorden of op de websites van de betrokken organisaties.

Is met de informatie op deze pagina uw vraag beantwoord?
Wilt u ons helpen deze pagina te verbeteren?

Bedank voor het insturen van uw feedback