Ommelander Ziekenhuis feliciteert Verwonder Fotografie - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Verwonder Fotografie heeft op 19 maart maar liefst zeven internationale documentaire awards gewonnen bij de Internationale Family Photojournalist Association. Drie winnende geboortefoto’s zijn in het Ommelander Ziekenhuis Groningen gemaakt. Het Ommelander Ziekenhuis feliciteert Verwonder Fotografie met deze prachtige erkenning!

Eén van de winnende foto's, gemaakt in het Ommelander Ziekenhuis

Geboortefotografie

Geboortefotografie is het laten fotograferen van de geboorte van een baby door een professionele fotograaf. Een geboortefotograaf kan natuurlijk ook aanwezig zijn bij een bevalling in het ziekenhuis. Enkele van de winnende geboortefoto’s zijn door Verwonder Fotografie in het Ommelander Ziekenhuis gemaakt.

Sinds begin 2018 is het in het Ommelander Ziekenhuis ook mogelijk om tijdens een keizersnede foto's te laten maken. Verwonder Fotografie is één van de professionele fotografen die worden toegelaten tot de operatiekamer om bij keizersnedes het bijzondere moment van de geboorte vast te leggen.

Family Photojournalist Association

Family Photojournalist Association is een organisatie die zich toelegt op het accrediteren en promoten van de expertise van familiefotografen die reportages over stilstaande fotografie en documentaire authenticiteit toepassen om het verhaal van de familie te vertellen.