De Mijn Ommelander app nu ook beschikbaar voor iOS in de App Store - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Een telefoonscherm met de Mijn Ommelander app met 'mijn afspraken', 'mijn gegevens', 'mijn dossier', 'mijn meldingen', 'contact' en 'instellingen'

In navolging van de Android versie is de Mijn Ommelander app nu ook beschikbaar voor iOS. Als patiënt van het Ommelander Ziekenhuis Groningen heb je toegang tot Mijn Ommelander. Een persoonlijke online omgeving die veilig inzicht geeft in je persoonlijke gegevens, afspraken en medisch dossier bij het ziekenhuis. De Mijn Ommelander App is de mobiele versie van Mijn Ommelander, hiermee kun je:

• toekomstige afspraken bekijken en toevoegen aan de agenda op je smartphone of tablet
  • afspraken uit het verleden bekijken
  • persoonlijke gegevens zoals deze bij ons ziekenhuis bekend zijn bekijken
  • alle contact- en locatiegegevens van het Ommelander Ziekenhuis zien

Op deze manier heb je altijd en overal toegang tot je gegevens bij het ziekenhuis. Op termijn voegen we (delen van) je medisch dossier toe. Wil je meer weten over de app? Kijk dan hier.