De Ondernemingsraad (OR) van ons ziekenhuis komt op voor de belangen van medewerkers. De OR raadpleegt hen wanneer er belangrijke besluiten worden genomen.

Wat is een ondernemingsraad?

De OR vertegenwoordigt de medewerkers van ons ziekenhuis. De OR toetst, denkt mee, adviseert en beslist mee over het beleid van het ziekenhuis. Dit doet zij binnen de mogelijkheden van de Wet op de Ondernemingsraden.

Overleg met de Raad van Bestuur

De OR heeft regelmatig contact en overleg met onze Raad van Bestuur. De leden van de OR komen regelmatig bij elkaar. Ze bespreken dan onderwerpen die belangrijk zijn voor medewerkers en de organisatie.

Wie zit er in de ondernemingsraad?

De OR van ons ziekenhuis bestaat uit 15 leden. Elk lid is medewerker van het ziekenhuis. De leden zijn gekozen door de andere medewerkers van ons ziekenhuis. Eén keer in de vier jaar zijn er OR-verkiezingen.

Kom in contact met de ondernemingsraad

Wilt u in contact komen met de OR? Stuur dan een e-mail naar ondernemingsraad@ozg.nl