Twee nieuwe picknicksets voor Ommelander Ziekenhuis - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Vanochtend zijn twee nieuwe picknicksets bij de hoofdingang van het ziekenhuis geplaatst. Dit gebeurde onder toeziend oog van bestuursleden Christien Meijer, Ina Bieze en Simone Blaauboer van de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis, Niek Jansema, werkzaam bij vanAfval uit Leek en Hennie Sanders, lid raad van bestuur van het Ommelander Ziekenhuis.

Donatie van de Vrienden en vanAfval

De nieuwe picknicksets zijn geschonken door de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis en vanAfval. De ene picknickset is een standaard picknicktafel met twee banken. De andere set bestaat uit één in plaats van twee banken. Hierdoor is deze picknickset beter toegankelijk voor rolstoelgebruikers. We zijn erg blij met deze donatie.

Duurzaam en onderhoudsarm

De picknicksets zijn een ontwerp van vanAfval uit Leek. De Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis schonken eerder ook al drie picknicksets aan ons ziekenhuis. Simone Blaauboer: ”vanAfval maakt mooie, duurzame producten. Het is een bedrijf met een eigentijdse bedrijfsvisie waarin samen werken en samenwerking zoals met Afeer een belangrijke plaats inneemt.”