Opnames 360 graden video voor kinderen - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Afgelopen zaterdag werd in ons ziekenhuis een heuse 360 graden video voor kinderen opgenomen.

OK-personeel en jonge patiënt op de operatiekamer

Wat gebeurt er als je als kind wordt opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie? Dit is voor veel kinderen (en ouders) heel spannend. Dankzij de 360 graden video kun je van te voren al een kijkje nemen. In de video nemen we je stap voor stap mee. Zo zie je van te voren al hoe het ziekenhuis eruitziet en hoe alles verloopt. Je kunt in de 360 graden video dan helemaal om je heen kijken.

Gift

De video maakt onderdeel uit van een gift die het Ommelander Ziekenhuis vorig jaar kreeg van het radio-event Het Tafelhuis Oost-Groningen en van Horus VR Experience. De video is op dit moment nog niet af. We hopen deze over een aantal weken te kunnen presenteren.