Nieuwsbrief Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Onlangs is de eerste nieuwbrief van de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis uitgekomen, ‘Vrienden Nieuws’. In deze voorjaarsnieuwsbrief worden enkele gerealiseerde projecten onder de aandacht gebracht en worden de bestuursleden van de stichting voorgesteld.

De bestuursleden van de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis staan in een hal van het Ommelander Groningen

Over de Vrienden

De Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis is een stichting die als doel heeft om het welzijn van de patiënten van het Ommelander Ziekenhuis te bevorderen. Daarbij richt zij zich vooral op het mogelijk maken van die zaken waarin het ziekenhuis zelf noch de overheid kunnen voorzien.

Blij met donaties

Het Ommelander Ziekenhuis ontvangt regelmatig donaties van de Vrienden. Daarmee willen de Vrienden het verblijf van patiënten, hun familie en bezoekers in het ziekenhuis veraangenamen. Zo hebben ze onlangs gezorgd voor twee speciale wiegjes voor op de kraamafdeling en bijgedragen aan het aanschaffen van nieuw meubilair voor op de familiekamer op de IC.

In de nieuwsbrief is meer te lezen over de donaties en geleverde artikelen van de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis. Maar de Vrienden zijn ook bezig met nieuwe projecten. Deze worden in volgende nieuwsbrieven onder de aandacht gebracht.

Het Ommelander Ziekenhuis is blij met de steun van de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis en hoopt op een langdurige vriendschap.

Klik op onderstaande bijlage om de eerste nieuwsbrief van de Vrienden van het Ommelander Ziekenhuis te lezen.