Nieuwe versoepelingen vanaf zaterdag 26 juni - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Vanaf zaterdag 26 juni vinden er landelijk een aantal nieuwe versoepelingen plaats. Vanaf dat moment is het niet meer verplicht een mondneusmasker te dragen in publieke binnenruimtes.

Dit betekent dat patiënten en bezoekers geen mondneusmasker meer hoeven te dragen in ons ziekenhuis, als er 1,5 meter afstand gehouden kan worden. Als afstand houden niet mogelijk is, is een mondneusmasker verplicht.
Als u op bezoek wilt komen en corona-gerelateerde klachten heeft, bent u als bezoeker niet welkom. Uitzonderingen hierop dienen vooraf in overleg met de betreffende afdeling te worden besproken.

Als u zich prettig voelt bij het dragen van een mondneusmasker, voelt u zich dan vrij om deze te dragen en uw behandelaar ook te vragen een te dragen.