Informatiebijeenkomsten Zorg voor de regio - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Treant, Wilhelmina Ziekenhuis Assen en Ommelander Ziekenhuis Groningen maakten samen met huisartsen en zorgverzekeraars een plan om de zorg in de regio beschikbaar te houden, de zorg anders in te richten en waar mogelijk te verbeteren. In februari presenteerden we dit plan. De afgelopen periode spraken we over het plan met gemeenten, politiek, Zorgbelang Drenthe, Zorgbelang Groningen en vele organisaties in de zorg, zoals de ambulancedienst.

Binnenkort organiseren wij bijeenkomsten voor inwoners om ook hun mening, ideeën of zorgen te horen en vragen te beantwoorden. Bij elke bijeenkomst is in ieder geval een huisarts, ziekenhuisarts en ziekenhuisbestuurder aanwezig is. De bijeenkomsten zijn op:

• Maandag 27 mei 19.00 - 20.30 uur Hoogeveen De Krakeel (vh. Magneet), Grote Beer 20
  • Dinsdag 28 mei 19.00 - 20.30 uur Hoogeveen ’t Anker - Otto Zomerweg 1, Hollandscheveld
  • Maandag 3 juni 19.00 - 20.30 uur Stadskanaal Dorpshuis De Drijscheer - Keiweg 1 in Alteveer
  • Dinsdag 4 juni 19.00 - 20.30 uur Stadskanaal Buurtcentrum Noordstee - Berkenstraat 2
  • Maandag 17 juni 19.00 - 20.30 uur Emmen Woonwijkcentrum Oostermarke - Veenkampenweg 110
  • Woensdag 19 juni, 19:00 – 20:30 uur, Assen wijkgebouw De Schulp – Buizerdstraat 10

Aanmelden

Aanmelden kan eenvoudig door het formulier in te vullen onderaan de homepage van de website www.zorgvoorregio.nl met vermelding van de bijeenkomst waar u wilt komen. Telefonisch opgeven kan ook via 0528 28 67 45. Voor elke bijeenkomst zijn 50 plekken beschikbaar.

In de advertentie hieronder (onder het kopje 'Downloads') leest u meer over de bijeenkomsten.