Huidige coronamaatregelen vooralsnog tot 1 mei - Ommelander Ziekenhuis Groningen
Maandag 1 april (Tweede Paasdag) zijn we alleen geopend voor spoed.

In het Ommelander Ziekenhuis willen we onze kwetsbare patiënten zoveel mogelijk beschermen. De huidige coronamaatregelen blijven daarom vooralsnog tot 1 mei gelden.

Dit betekent dat we u vragen een mondneusmasker te dragen en 1,5 meter afstand te houden. Het masker mag af als u op 1,5 meter afstand van elkaar zit. Heeft u een afspraak in ons ziekenhuis? Kom dan zoveel mogelijk alleen.

Komt u op bezoek bij een familielid, kennis of vriend, doe dan voorafgaand aan uw bezoek een zelftest. Hiermee helpt u mee aan het beschermen van de kwetsbare patiënten die in ons ziekenhuis liggen.

Heeft u COVID-19 klachten, kom dan alleen naar het ziekenhuis na overleg en als dit medisch noodzakelijk is.

Alle actuele coronamaatregelen leest u hier.