Feedback geven vanaf nu mogelijk in Mijn Ommelander app - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Het Ommelander Ziekenhuis vindt het belangrijk om te leren van ervaringen. Vanaf nu kunt u als gebruiker van de Mijn Ommelander app uw feedback doorgeven in een korte vragenlijst.

Een persoon houdt een telefoonscherm vast met daarop een feedback-pagina. Er staan vragen op: Hoe beoordeelt u uw bezoek aan onze app?, waar gaat uw feedback over? En wat wilt u ons hierover laten weten?

Op een aantal punten binnen de app ziet u als gebruiker het scherm met de vragen. Dit kan bijvoorbeeld zijn nadat u de app de eerste keer hebt gekoppeld of na het bekijken van een laboratoriumuitslag. U kunt vervolgens in de app met een smiley aangeven hoe uw ervaring was en een toelichting geven. Met deze feedback willen we de mobiele app verbeteren om nog beter aan te sluiten bij uw behoeften. We doen dit eerst in een proefperiode van drie maanden. De nieuwste versie van de Mijn Ommelander app is te downloaden in de app stores van Android en Apple.