Bas Wallis de Vries per 1 juli nieuwe bestuursvoorzitter Ommelander Ziekenhuis - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Bas Wallis de Vries, lid raad van bestuur medische zaken van het Ommelander Ziekenhuis, neemt vanaf 1 juli 2022 het stokje over van bestuursvoorzitter Hennie Sanders. Hennie Sanders is vanaf 1 juli 2022 lid van de raad van bestuur met de financiële en bedrijfsmatige portefeuilles en vertrekt per 1 juli 2023.

Huidige bestuursvoorzitter Hennie Sanders en nieuwe bestuursvoorzitter Bas Wallis de Vries

Bas Wallis de Vries: “In 2022 gaan we een nieuwe meerjarenfase in en gaan we ons volledig focussen op zowel de verdere groei van de patiëntenzorg als het vasthouden van én continu verbeteren van onze kwaliteit. Ik kijk er naar uit om als bestuursvoorzitter de volgende fase van het ziekenhuis te gaan leiden. Een fase waar inhoudelijke ontwikkelingen in het ziekenhuis- en zorglandschap en de rol en positie van het Ommelander Ziekenhuis daarin een belangrijk aandachtspunt wordt. Ik zie deze fase met vertrouwen tegemoet, wetende dat de medewerkers van het ziekenhuis zich elke dag met heel hun hart inzetten voor de toegankelijkheid van zorg voor de inwoners van de regio. Daar ben ik trots op.”

Meer informatie: https://www.ommelanderziekenhuis.nl/over-ons/nieuws/bestuurswisseling-raad-van-bestuur-ommelander-ziekenhuis-groningen-per-1-juli-2022