Voorlichtingsbijeenkomst knie- en heupgewricht - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Voorlichtingsbijeenkomst knie- en heupgewricht

Iedere maand organiseren wij een voorlichtingsbijeenkomst over knie- en heupprotheses. Staat u inmiddels op de wachtlijst voor een operatie dan bent u van harte welkom om, samen met een naaste of begeleider, de informatiebijeenkomst bij te wonen. U krijgt hier informatie over de periode vóór, tijdens en na de operatie. Er is alle gelegenheid om vragen te stellen. Wij adviseren u om hier gebruik van te maken, zodat u optimaal geïnformeerd zult zijn.

Waar en wanneer

De voorlichting vindt plaats in vergaderruimte Dollard (route 68). U bent van harte welkom van 15.00 tot 16.30 uur in ons ziekenhuis in Scheemda (Pastorieweg 1).

Schikt dit tijdstip u niet of is het maximaal aantal deelnemers bereikt? Dezelfde bijeenkomst vindt ook plaats van 13.00 tot 14.30 uur. Kijk voor meer informatie in de agenda.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor deze bijeenkomst via het secretariaat van onze afdeling Orthopedie. Telefoonnummer 088 – 066 1000.

Meer informatie

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via het secretariaat van onze afdeling Orthopedie. Telefoonnummer 088 – 066 1000.

Agendaoverzicht