Regionale bijeenkomst ApneuVereniging - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Regionale bijeenkomst ApneuVereniging

CPAP lust of last? Welke oplossingen zijn daarvoor te bedenken en welke rol speelt het onderhoud hierin. Dit wordt besproken tijdens de regionale bijeenkomst van de ApneuVereniging op donderdag 12 oktober in het restaurant van het Ommelander Ziekenhuis Groningen.

19.00 uur Zaal open, ontvangst met koffie en thee

19.30 uur Opening door dhr. Martin Bleecke, regiocoördinator

19.40 uur CPAP lust of last? Presentatie Willo Westbroek, medewerker Mediq, Waar kun je in de praktijk tegenaan lopen in het gebruik van de CPAP, welke oplossingen zijn daarvoor te bedenken en welke rol speelt onderhoud van de onderdelen hierin.

20.15 uur Leefstijl presentatie Froukje Siekman zij houdt een presentatie over de invloed van leefstijl op OSAS en/of slaap.

20.45 uur Pauze

21.00 uur Inspire, presentatie Natasja Strijker-Boschman zij geeft informatie over de Inspire tongzenuw simulatie. Is de tongstimulator een permanente oplossing voor OSAS?

21.30 uur Gelegenheid tot het stellen van vragen. U kunt eventueel de vragen tevoren stellen en mailen aan: bleecke@apneuvereniging.nl

21.45 Afsluiting van de avond.

Aanmelden kan via de website van de ApneuVereniging.

Agendaoverzicht