Publiekslezing over prostaatkanker - Ommelander Ziekenhuis Groningen

LOC+ Hardenberg, Parkweg 1a7, 7772 XP Hardenberg

Publiekslezing over prostaatkanker

Prostaatcentrum Noord Nederland (PCNN) organiseert een publiekslezing over prostaatkanker.

Over de lezing

Tijdens de lezing wordt u bijgepraat over verschillende onderwerpen:

• Wat vertelt een PSA meting?
  • Hoe werkt een RALP (robot geassisteerde operatie)?
  • Wat is de rol van bestraling bij prostaatkanker?

Ook is de prostaatkankerstichting, de patiëntenorganisatie, aanwezig om meer informatie te geven

Prostaatcentrum Noord Nederland

Prostaatcentrum Noord Nederland is een samenwerkingsverband tussen Treant Zorggroep, UMCG, het Ommelander Ziekenhuis Groningen, de Saxenburgh Groep Hardenberg en het Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA). Alle patiënten die bij deze ziekenhuizen komen vanwege prostaatkanker, worden in het multidisciplinair overleg besproken om zo tot de beste behandeling voor de patiënt te komen.

Waar en wanneer?

Locatie: LOC+ Hardenberg, Parkweg 1a7, 7772 XP Hardenberg
Datum: 20 april 2023 van 19.00 tot 21.30 uur. Inloop is vanaf 18.30 uur.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden op de website van de Saxenburgh Groep Hardenberg via deze link.

Agendaoverzicht