Publiekslezing over prostaatkanker - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Van der Valk Hotel Assen. Balkenweg 1, 9405 CC Assen.

Publiekslezing over prostaatkanker

Aanmelden is helaas niet meer mogelijk.

Over de lezing

Tijdens de publiekslezing komen onderwerpen aan bod zoals: Wanneer en waarom wordt er PSA geprikt? Hoe werkt de RALP (robot-geassisteerde verwijdering van de prostaat)? Wat zijn bestralingsmogelijkheden? Wat zijn nieuwe behandelingen bij uitgezaaide prostaatkanker?

ProstaatKankerStichting, de patiëntenorganisatie voor mannen met prostaatkanker en hun naasten, is op deze avond aanwezig met een informatiestand over prostaatkanker.

Prostaatcentrum Noord Nederland

Prostaatcentrum Noord Nederland is een samenwerkingsverband tussen Treant Zorggroep, UMCG, het Ommelander Ziekenhuis Groningen, de Saxenburgh Groep Hardenberg en het Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA). Alle patiënten die bij deze ziekenhuizen komen vanwege prostaatkanker, worden in het multidisciplinair overleg besproken om zo tot de beste behandeling voor de patiënt te komen.

Waar en wanneer?

De publiekslezing vindt plaats in het Van der Valk Hotel in Assen op woensdag 13 april 2022, van 19.00 tot 21.30 uur. Inloop is vanaf 18.30 uur.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via het aanmeldformulier van het Wilhelmina Ziekenhuis Assen, via deze link.

Agendaoverzicht