Open huis operatiecomplex voor belangstellende OK-medewerkers - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Open huis operatiecomplex voor belangstellende OK-medewerkers

Ben jij (gediplomeerd) operatieassistent, anesthesiemedewerker of medewerker operatieve zorg en nieuwsgierig hoe de OK van het Ommelander Ziekenhuis eruit ziet? Kom dan op donderdag 20 april een kijkje in onze keuken nemen.

Beleef en ervaar onze fijne werksfeer. Tussen 16.00 en 18.00 uur ben je van harte welkom! Ben je nog in opleiding? Ook dan ben je natuurlijk welkom om onze operatiekamers te komen bekijken.

Sfeer proeven

Tessa Uil, leerling anesthesiemedewerker: “Het ziekenhuis is relatief nieuw. De operatiekamers zijn ontzettend modern en van alle gemakken voorzien. Daarnaast ervaar ik een hele fijne werksfeer, iedereen kent elkaar goed. Onze moderne faciliteiten en goede sfeer wil ik ook graag aan andere anesthesiemedewerkers en operatieassistenten laten zien.”

Gertjan de Jonge is operatieassistent in het Ommelander Ziekenhuis. Gertjan: “Door zelf ergens te kijken, proef je de sfeer en ervaar je of de werkomgeving bij je past. Het mooie van het werk als operatieassistent in het Ommelander Ziekenhuis is dat je tijdens operaties niet alleen instrumenteert en omloopmedewerker bent, maar ook assisteert. Het maakt het werk in ons ziekenhuis als operatieassistent extra uitdagend. Je bijdrage en betrokkenheid bij de operaties is groot. Bij ons kom je tijdens een operatie echt in actie; je speelt een cruciale rol.”

Aanmelden
Nieuwsgierig? Meld je dan aan voor het open huis op 20 april. Dit kan door een mail te sturen naar opendagOK@ozg.nl. Een individuele afspraak maken is ook mogelijk.

Agendaoverzicht