GEANNULEERD Minisymposium doktersassistenten - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

GEANNULEERD Minisymposium doktersassistenten

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is het minisymposium ‘Samenwerken, ja graag …. we zijn immers collega’s' geannuleerd. Het programma wordt doorgeschoven naar 7 oktober 2020.

Wij organiseren op woensdag 8 april 2020, voor zowel doktersassistenten van de huisartsenpraktijken als voor doktersassistenten uit het Ommelander Ziekenhuis Groningen, voor de 11e keer, het minisymposium ‘Samenwerken, ja graag …. we zijn immers collega’s.

Tijd: van 17.00 - 21.00 uur.
Plaats:
restaurant  ziekenhuis (1e etage, route 62).

Voor doktersassistenten die aangesloten zijn bij de KABIZ bieden wij de mogelijkheid om hiervoor punten te behalen. Alle deelnemers krijgen een certificaat mee.

Er zijn aan deze avond geen kosten verbonden.

Het programma volgt zo spoedig mogelijk.

Aanmelden voor dit symposium kan via aanmelden@ozg.nl
Het antwoord na aanmelding is tevens de bevestiging!

Agendaoverzicht