Minisymposium doktersassistenten - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Minisymposium doktersassistenten

Kom je ook weer naar het minisymposium voor doktersassistenten van huisartsenpraktijken/Ommelander Ziekenhuis in het restaurant (1e etage, route 62)?

Woensdag 16 oktober presenteren wij van 17.00 - 21.00 uur met veel enthousiasme alweer voor de 10e keer ons minisymposium ‘Samenwerken, ja graag …. we zijn immers collega’s‘.

Wij organiseren dit voor zowel collega’s vanuit de huisartsenpraktijken als voor collega’s uit het Ommelander Ziekenhuis Groningen. Het programma ziet er wederom veelbelovend uit!
Voor doktersassistenten die aangesloten zijn bij de KABIZ bieden wij de mogelijkheid om hiervoor punten te behalen. Alle deelnemers krijgen een certificaat mee.

Er zijn aan deze avond geen kosten verbonden.

Graag zien wij jullie op woensdag 16 oktober in het restaurant van het Ommelander Ziekenhuis, Pastorieweg 1 in Scheemda.

Annelies Blaauw, Annelies Bruining, Andrea Kooy.

17.00 uur:      ontvangst met soep en broodjes

18.15  uur:     opening en welkom
                        Annelies Blaauw, Annelies Bruining, Andrea Kooy,
                        doktersassistenten / ambassadeurs Ommelander Ziekenhuis

18.20 uur:      start programma minisymposium met onze gastsprekers:
                        mevr. N. Smale, KNO arts en mevr. R. de Jong, oogarts en
                        dhr. H. Posthumus, teamleider Beveiliging Ommelander Ziekenhuis,
                        Veilige Zorg, Agressie en Weerbaarheid

19.30 uur:      pauze

19.50 uur :     vervolg programma minisymposium

21.00 uur :     afsluiting

(eventuele wijzigingen voorbehouden)

Graag voor 1 oktober 2019 aanmelden via aanmelden@ozg.nl

Het antwoord na aanmelding is tevens de bevestiging!

Let op vol=vol

Voor eventuele vragen mailen naar: anneliesen@ozg.nl

Agendaoverzicht