GEANNULEERD: Lezing over borstreconstructie - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

GEANNULEERD: Lezing over borstreconstructie

In verband met de ontwikkeling van het Coronavirus in Nederland heeft het Ommelander Ziekenhuis besloten om uit voorzorg alle publieksbijeenkomsten in de maand maart te annuleren.

Op donderdag 12 maart organiseren wij, in samenwerking met het UMCG, een voorlichtingsbijeenkomst over borstreconstructie. Tijdens deze avond informeren onze plastisch chirurgen over de behandelmogelijkheden m.b.t. reconstructie, volumebehoud en volumeherstel na een borstoperatie. Maar ook als aanvulling op de behandeling van borstkanker in samenwerking met de oncologisch chirurgen.

Er is tevens een ervaringsdeskundige aanwezig die haar persoonlijke verhaal over een borstreconstructie vertelt. Uiteraard is er tijd om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan. Voorts is er gelegenheid om de informatiemarkt te bezoeken.

U bent van harte welkom.

Plaats en tijdstip

De bijeenkomst wordt gehouden van 19.00 tot 21.00 uur (zaal open om 18.30 uur) in het restaurant van het ziekenhuis en is bedoeld voor (ex)borstkankerpatiënten, hun naasten, huisartsen en andere belangstellenden. Vanaf 18.30 uur is de zaal open en staan koffie en thee klaar. De toegang is gratis.

Programma

18.30 uur-19.00 uur ontvangst en de mogelijkheid om de informatiemarkt te bezoeken

19.00-20.00 uur lezing dr van Aalst over de mogelijkheden van borstreconstructie

20.00-20.15 uur pauze

20.15-20.45 uur mogelijkheid om de borstreconstructie te zien van iemand die dit al heeft ondergaan en mogelijkheid tot stellen van vragen in kleine groep

20.45-21.00 uur afsluiting

Aanmelden

Aanmelden graag via aanmelden@ozg.nl onder vermelding van naam, emailadres, telefoonnummer en naam van de bijeenkomst.

Volgende bijeenkomst

De volgende bijeenkomst over borstreconstructie vindt plaats op donderdag 8 oktober 2020. Programma, tijdstip, wijze van aanmelden e.d. zijn gelijk aan deze bijeenkomst.

Agendaoverzicht