Kennismaking nieuwe afdeling MKA - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Kennismaking nieuwe afdeling MKA

De MKA-chirurgen van het Ommelander Ziekenhuis laten hun nieuwe afdeling MKA-chirurgie graag zien aan collegae huisartsen, tandartsen, orthodontisten, tandprothetici en MKA-chirurgen uit de regio.

Voor huisartsen, tandartsen, orthodontisten, tandprothetici en MKA-chirurgen uit de regio.

Graag nodigen wij u van harte uit voor een kennismaking met de medewerkers van de polikliniek MKA-chirurgie.

Het doel van deze avond is, naast een kennismaking met onze medewerkers en een presentatie van de huidige afdeling MKA-chirurgie, het toelichten van het huidige zorgaanbod en onze toekomstplannen. U kunt onze volledig vernieuwde polikliniek MKA-chirurgie bekijken. Er zijn voldoende mogelijkheden om van gedachten te wisselen over samenwerking en ketenzorg.

Wij zien u graag op dinsdag 19 november in het restaurant (1e verdieping, route 62) van het Ommelander Ziekenhuis Groningen, Pastorielaan 1 te Scheemda.

17.30 – 18.30 uur           Inloop en buffet
18.30 – 18.40 uur           Opening door de heer dr. Ming-San Ma
18.30 – 18.40 uur           Welkomstwoord door de heer drs. Edwin Smit,
                                          Raad van Bestuur
18.40 – 19.00 uur           Kennismaking team MKA-chirurgie door team MKA-chirurgie
19.00 – 19.20 uur           Zorgaanbod door de heer dr. Ming-San Ma en
                                          de heer
dr. Lieuwe Jurjen Melchers
19.20 – 19.30 uur           Toekomstige ontwikkelingen door de heer dr. Ming-San Ma en
                                          de heer
dr. Lieuwe Jurjen Melchers
19.30 – 19.40 uur           Vragen & discussie
19.40 - 20.30 uur            Hapje en drankje
                                          Tevens rondleiding op polikliniek
MKA-chirurgie

Aanmelden
Om teleurstellingen te voorkomen, graag zo spoedig mogelijk aanmelden vóór 26 oktober 2019, via aanmelden@ozg.nl met vermelding van deelname aan Kennismaking team MKA.

Indien u geen gebruikmaakt van de rondleiding, wilt u dit dan a.u.b. in de mail vermelden?

Namens de afdeling MKA-chirurgie Ommelander ziekenhuis Groningen,

dr. Ming-San Ma en dr. Lieuwe Jurjen Melchers,