VERVALLEN | Informatiebijeenkomst over borstreconstructie - Ommelander Ziekenhuis Groningen
Maandag 1 april (Tweede Paasdag) zijn we alleen geopend voor spoed.

Burg. Omtaweg 4, Zuidbroek (Hotel van der Valk)

VERVALLEN | Informatiebijeenkomst over borstreconstructie

Deze bijeenkomst over borstreconstructie op 14 juni a.s. in hotel Van der Valk in Zuidbroek, vervalt.
Op donderdag 11 oktober vindt de volgende bijeenkomst plaats in het restaurant van het ziekenhuis in Scheemda. Onze plastisch chirurgen vertellen over de behandelmogelijkheden van een reconstructie, volumebehoud en volumeherstel na een borstoperatie. Maar ook als aanvulling op de behandeling van borstkanker, in samenwerking met de oncologisch chirurgen.

Er is tevens een ervaringsdeskundige aanwezig die haar persoonlijke verhaal over een borstreconstructie vertelt. Uiteraard is er tijd om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

Voorts is er gelegenheid om de informatiemarkt te bezoeken.

Deze voorlichtingsbijeenkomsten zijn bedoeld voor (ex)borstkankerpatiënten, hun naasten, huisartsen en andere belangstellenden. Vanaf 18.30 uur is de zaal open en staan koffie en thee klaar. De toegang is gratis.

U bent van harte welkom!

18.30-19.00 uur:
ontvangst met koffie/thee/cake
19.00-19.05 uur:
opening door Corrie Vegter, verpleegkundig consulent Oncologie
19.05-19.25 uur:
borstreconstructie met behulp van tissue expanders en prothesen,
direct of in 2e instantie. Eventueel in combinatie met de rugspier, latissimus dorsi
door Ilona Hospers, plastisch chirurg
19.25-19.45 uur:
pauze
19.45-20.05 uur:
borstreconstructie met behulp van eigen buikweefsel, genaamd DIEP reconstructie
door Vera van Aalst, plastisch chirurg
20.05-20.20 uur:
persoonlijk verhaal door een ervaringsdeskundige
20.20-20.50 uur:
vragen beantwoorden uit het publiek
20.50-21.00 uur:
afsluiting door Cisca Dallinga, verpleegkundig consulent Oncologie
en napraten met een hapje en een drankje.

Graag verzoeken wij u aan te melden via 088-066 1000 of via aanmelden@ozg.nl.

Agendaoverzicht