Informatieavond over borstvoeding - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Informatieavond over borstvoeding

Een aantal keren per jaar organiseert het Ommelander Ziekenhuis Groningen, in samenwerking met Verloskundig Centrum De Wieg, Marian Karssen verloskunde & echoscopie en Kraamzorg Het Groene Kruis, een voorlichtingsavond over borstvoeding.

Tijdens deze avond bespreken we de basis van het geven van borstvoeding. Onder ander de volgende onderwerpen komen aan bod:

• Het op gang brengen van borstvoeding.
  • Aanleggen.
  • Rooming-in.
  • Kolven en het bewaren van borstvoeding.

Wanneer en waar?

De voorlichtingsavond is op 11 juli van 19.30 tot 21.30 uur en vindt plaats in vergaderruimte de Dollard (route 68). De verpleegkundige ontvangt alle bezoekers in de centrale hal.

Toegang

De toegang is gratis.
U kunt uw auto kosteloos op ons parkeerterrein parkeren.

Opgave

Voor opgave en informatie kunt u bellen met onze kraamafdeling via telefoonnummer 088 - 066 1000.

Agendaoverzicht