Het Ommelander Zorg Symposium - Ommelander Ziekenhuis Groningen

HarbourClub Winschoten

Het Ommelander Zorg Symposium

In 2023 vierde het Ommelander Ziekenhuis Groningen haar eerste lustrum in Scheemda! Op 5 juli organiseerden we een symposium voor zorgprofessionals, maar helaas kon dit evenement vanwege extreme weersomstandigheden niet doorgaan. Op 1 februari 2024 gaan we op herkansing en organiseren we alsnog het symposium met als thema preventie en leefstijl. Het symposium vindt donderdag 1 februari, van 17.00 tot 21.00 uur, in HarbourClub in Winschoten plaats. U bent hiervoor van harte uitgenodigd!

Agendaoverzicht