Hart- en Vaatcafe 22 november helaas volgeboekt - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Hart- en Vaatcafe 22 november helaas volgeboekt

Op donderdagavond 22 november a.s. is er van 19.30 - 21.30 uur (zaal open om 19.00 uur) een lezing van het Hart-en Vaatcafé. Deze lezing (inmiddels volgeboekt) vindt plaats in het restaurant van het ziekenhuis in Scheemda. Het thema is deze avond Hartmedicijnen met als titel 'Bitter in de mond maakt het hart gezond'.

19.00 uur             Inloop met koffie/thee
19.30 uur             Opening door Myriam Switynk, verpleegkundige Hartfalen Ommelander Ziekenhuis
19.35 uur             Bitter in de mond, maakt het hart gezond
                              Door Lianne Permentier, cardioloog Ommelander Ziekenhuis
20.00 uur             Maak van je hart geen moordkuil! Heeft u al eens aan medicatiebeoordeling gedaan?
                              Door Christel de Vries, apotheker Apotheek Neptunus Delfzijl
20.25 uur             Pauze en informatiemarkt bezoeken
20.45 uur             Forum, m.m.v. cardioloog en apotheker
21.30 uur             Afsluiting door Myriam Switynk, verpleegkundige Hartfalen Ommelander Ziekenhuis

Helaas kunnen geen bezoekers meer worden toegelaten.
Door de zeer grote belangstelling voor dit Hart&Vaatcafé hebben zich in korte tijd heel veel mensen aangemeld bij de Harteraad. Regioteam Groningen van Harteraad heeft samen met de organisatie van het ziekenhuis moeten besluiten niet meer deelnemers toe te laten dan het maximum aantal. Dit betekent dat we u, ook in het kader van de veiligheid, helaas moeten meedelen dat u niet meer kunt deelnemen.

Omdat het onderwerp van dit Hart&Vaatcafé veel belangstelling heeft, zijn we aan het bekijken of een dergelijk Hart&Vaatcafé op een later moment nog een keer georganiseerd kan worden. Daarover is nu nog geen informatie bekend. Zodra dit het geval is, publiceren wij dat op de website: www.harteraad.nl en www.ommelanderziekenhuis.nl. Wellicht dat we u op een ander moment, of bij een ander Hart&Vaatcafé, mogen begroeten.

Agendaoverzicht