Hart- en Vaatcafé; atrium- of boezemfibrilleren - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Hart- en Vaatcafé; atrium- of boezemfibrilleren

Op donderdag 20 september bent u van harte welkom bij het Hart-en Vaatcafé in het restaurant van het Ommelander Ziekenhuis in Scheemda. Het onderwerp is atriumfibrilleren (ook wel boezemfibrilleren).
Wij organiseren deze bijeenkomst in samenwerking met De Harteraad.
De lezing begint om 19.30 uur (zaal open om 19.00 uur) en eindigt rond 21.30 uur.

19.00 uur: inloop met koffie/thee
19.30 uur: opening door Myriam Switynk, verpleegkundige Hartfalen
19.35 uur: atriumfibrilleren door Vincent Hagens, cardioloog Ommelander Ziekenhuis
19.55 uur: ‘bloedverdunners, oud en nieuw’ door internist Margriet Piersma, Certe
20.15 uur: pauze en gelegenheid infomarkt te bezoeken
20.40 uur: mijn eigen verhaal door een  ervaringsdeskundige (patient)
21.00 uur: forum, waarin vragen worden beantwoord door de sprekers
21.30 uur: afsluiting door Myriam Swytink, verpleegkundige Hartfalen

Aanmelden en informatie

De bijeenkomst is vrij toegankelijk.
Aanmelden  graag via De Harteraad.
Wilt u meer informatie over deze bijeenkomst? Dat kan via de heer R. Meijering (Harteraad), telefoonnummer: 06 163 63 468.

Agendaoverzicht