Geannuleerd: bijeenkomst borstreconstructie in Scheemda - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Geannuleerd: bijeenkomst borstreconstructie in Scheemda

Helaas hebben wij deze bijeenkomst moeten annuleren. Voor 2020 plannen wij nieuwe bijeenkomsten over borstreconstructie in.

Helaas hebben wij deze bijeenkomst moeten annuleren. Voor 2020 plannen wij nieuwe bijeenkomsten over borstreconstructie in.

Op donderdag 10 oktober hebben wij opnieuw een lezing over borstreconstructie. Meer weten over de behandelmogelijkheden van een borstreconstructie, volumebehoud en volumeherstel na een borstoperatie?
In het restaurant vertellen onze plastisch chirurgen hier meer over. Ook vertelt een ervaringsdeskundige haar persoonlijke verhaal en is er gelegenheid de informatiemarkt te bezoeken.
De bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met het UMCG en is bedoeld voor (ex)borstkankerpatiënten, hun naasten, huisartsen en andere belangstellenden.
De toegang is gratis.

Aanvang 19.00 uur (zaal open om 18.30 uur) en de bijeenkomst eindigt om 21.00 uur.

U bent van harte welkom.

18.30-19.00 uur:  ontvangst met koffie/thee/cake
19.00-19.05 uur:  opening
19.05-19.25 uur:  borstreconstructie met behulp van tissue expanders en prothesen, direct of in 2e instantie.
                               Eventueel in combinatie met de rugspier, latissimus dorsi
                               door Ilona Hospers/Vera van Aalst, plastisch chirurgen
19.25-19.45 uur:  pauze
19.45-20.05 uur:  borstreconstructie met behulp van eigen buikweefsel, genaamd DIEP reconstructie