Café Doodgewoon - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Oude Schans 23, Delfzjil

Café Doodgewoon

Leren leven met rouw en verlies.

Rouwen is leren omgaan met het feit dat het nooit meer hetzelfde wordt. Schrijfster Roeli Wijngaard (1949) werd binnen acht jaar tijd twee keer weduwe en zorgde daarnaast voor haar hoogbejaarde demente schoonouders. Over deze intensieve periode van zorg, verlies en rouw schreef ze het verrassend lichte en bij vlagen humoristische boek ‘De Stamhoofden’.

De schrijfster neemt de lezer in dagboekvorm mee in haar eigen rouwproces. Ze verwoordt op openhartige en liefdevolle wijze hoe zij geworsteld heeft met alle emoties. In het Café Doodgewoon zal ze vertellen over wat ze heeft meegemaakt en is er veel gelegenheid om vragen te stellen en ervaringen te delen.

Locatie: Bibliotheek Delfzijl, Oude Schans 23, 9934 CM Delfzijl
Tijdstip: De zaal is open vanaf 19.15 uur. Het programma duurt van 19.30 uur tot 21.00 uur.

U bent van harte uitgenodigd. Deelname is gratis. Er is plek voor 60 mensen. Daarom graag aanmelden via https://www.elann-nascholingen.nl/cursus/806/cafe-doodgewoon

De avond is een samenwerking tussen Biblionet Groningen en de netwerken palliatieve zorg Groningen.

Agendaoverzicht