Bijeenkomst 'Suikerlijers' - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Pastorieweg 1, Scheemda

Bijeenkomst 'Suikerlijers'

Op donderdag 6 september 2018 ben je van harte welkom in het restaurant van het Ommelander Ziekenhuis Groningen te Scheemda, om de documentaire ’Suikerlijers’ te bekijken.

Een thema-avond over en voor jongeren met diabetes type 1 en hun ouders. De film, die door de Stichting Kinderdiabetes is gemaakt, volgt een aantal pubers met diabetes en vertelt hun verhaal.
Doel van de film is om je omgeving te laten zien hoe heftig het leven met diabetes is en dat je niet de enige bent. Na de film is er een dialoog tussen twee deelnemers aan de film én de aanwezigen in de zaal.
Eerder op de avond geeft Marina van der Wal, puber-expert en schrijfster van het 'Enige echte Puber Opvoed Boek', een levendige interactieve voorstelling met beeld en geluid.

Hoe laat

De avond begint om 19.30 uur ( inloop vanaf 19.00 uur) en duurt tot ongeveer 21.30 uur. Er is geen pauze. Ook ouders en introducé zijn van harte welkom.

De toegang voor deze bijeenkomst is gratis.
Aanmelden is echter gewenst en dat doe je via www.stichtingkinderdiabetes.nl/inschrijven

Agendaoverzicht