Inloopspreekuur borst- en flesvoeding - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Hommesplein 25, Winschoten

Inloopspreekuur borst- en flesvoeding

Het Ommelander Ziekenhuis Groningen organiseert, in samenwerking met Verloskundig Centrum De Wieg, Verloskundige Marian Karssen en Kraamzorg Het Groene Kruis, een inloopspreekuur over borst- en flesvoeding. Hier is dan een deskundige op het gebied van borstvoeding aanwezig. Bij haar kunt u met uw vragen terecht.

Waar en wanneer?

Het inloopspreekuur is iedere woensdagochtend in de even weken van 09.00 tot 12.00 uur en vindt plaats bij het Verloskundig Centrum De Wieg. (Hommesplein 25 in Winschoten)

Geen kosten en u kunt zonder afspraak binnenlopen

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. U kunt zonder een afspraak te maken binnenlopen.

Agendaoverzicht