Komt u binnenkort voor een knieprothese (nieuwe knie) of heupprothese (nieuwe heup) naar ons ziekenhuis? Dan krijgt u voor uw operatie een uitnodiging voor een voorlichtingsbijeenkomst. We vertellen u dan over de operatie, uw verblijf in het ziekenhuis en de nazorg. U ontmoet er ook medepatiënten. Het kan zijn dat u hen tijdens uw opname weer tegenkomt.

Tijdens de voorlichting krijgt u informatie van verschillende zorgverleners, zoals de physician assistent (PA) en de verpleegkundige van de verpleegafdeling. Na de voorlichting weet u wat u kunt verwachten en bent u voorbereid op de operatie én op de periode daarna. Natuurlijk mag u al uw vragen tijdens de bijeenkomst stellen.

Wanneer zijn de bijeenkomsten?

De voorlichtingsbijeenkomsten vinden één keer per maand plaats. Houd de agenda op onze website in de gaten. Hierin vermelden we wanneer er een voorlichtingsbijeenkomst is.