Kinderpoli heeft Active Floor (Eyeplay) ontvangen van Stichting K6 Tegen Kanker - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Zaterdagmiddag 20 april heeft de kinderpoli van het Ommelander Ziekenhuis op feestelijke wijze de Active Floor (Eyeplay) van de Stichting K6 Tegen Kanker ontvangen. De Eyeplay is geïnstalleerd in de wachtruimte van de kinderpoli. De Stichting K6 heeft vanaf november 2016 t/m augustus 2018 hiervoor diverse acties gevoerd en geld ingezameld. In totaal heeft K6 € 14.000 bij elkaar gebracht. Van het resterende bedrag zal een Playstation voor de tienerkamer van de Kinderafdeling aangeschaft worden.

Kinderen staan op Active Floor

Afleiding en actief

Het ziekenhuis is erg blij met de Eyeplay. Op deze manier hebben kinderen afleiding tijdens het wachten en zijn ze ook nog actief bezig. Een aantal medewerkers van de kinderpoli heeft een instructie gekregen van het gebruik van de Eyeplay.