Ervaringenkaarten vanaf nu digitaal in te vullen - Ommelander Ziekenhuis Groningen

Bezoekers kunnen op verschillende manieren hun ervaring met ons ziekenhuis delen. Eén hiervan is het invullen van een ervaringenkaart. Patiënten die ontslagen worden uit het ziekenhuis krijgen deze kaart mee en ook ligt deze bij de balies van diverse poliklinieken. Maandelijks ontvangen we ongeveer 300 handgeschreven ervaringenkaarten. Vanaf deze week kunnen bezoekers hun ervaring ook digitaal delen door de ervaringenkaart online in te vullen.

Deze extra digitale service past binnen onze strategie omdat we vinden dat service en gemak voor de patiënt voorop staat. We zijn een laagdrempelig ziekenhuis en stellen feedback op onze service op prijs: dat komt de zorg ten goede. Het digitaal invullen van formulieren hoort helemaal bij deze tijd. Het invullen kunt u thuis doen op een moment dat het u uitkomt en u hoeft niet meer naar de brievenbus te lopen. Daarnaast is het een duurzame oplossing om het milieu te ontzien.

Heeft u ons ziekenhuis bezocht en een positieve ervaring? Of zijn zaken juist minder prettig verlopen? Na een bezoek aan het ziekenhuis kunt u een ervaring doorgeven aan de hand van een vragenlijst. We horen graag hoe onze zorg ervaren wordt. Zo kunnen wij onze zorg namelijk nog beter maken! Naast de papieren ervaringenkaart ligt er een flyer met instructies voor de digitale versie klaar op alle uitgiftepunten. Bent u benieuwd hoe het formulier eruit ziet? Kijk dan hier op onze website