Hoe kunt u inloggen?

Wilt u inloggen in Mijn Ommelander? Klik dan op de knop 'Inloggen' bovenin deze websitepagina.

Log in via DigiD

Om veilig in te loggen heeft u nodig:

  • een computer, tablet of smartphone met internetverbinding;
  • een telefoonnummer (vast of mobiel);
  • een geldig DigiD met extra sms-controle, of de DigiD-app.

Om Mijn Ommelander te kunnen gebruiken, moet u over een DigiD met sms-functie of de DigiD app beschikken. Dit is veiliger in gebruik. Heeft u geen DigiD met sms-functie of de DigiD-app? Op www.digid.nl kunt u uw DigiD-gegevens bekijken en uitbreiden. Daar leest u ook meer over het gebruik van de DigiD app. Let op: het duurt een aantal werkdagen voordat de aanvraag voor een DigiD en extra sms-controle is verwerkt.

Ga voor vragen over DigiD naar de website van DigiD.

Update uw browser en besturingssysteem

Met een te oude browser inloggen (o.a. Internet Explorer) zorgt ervoor dat u soms foutmeldingen in Mijn Ommelander krijgt. Of u kunt niet al uw gegevens zien. U heeft de beste gebruikerservaring als u gebruik maakt van één van de volgende browsers. Wij raden u voor de meest optimale gebruikerservaring Google Chrome aan: 

Minimale versie besturingssysteem 

Ook uw besturingssysteem moet regelmatig bijgewerkt worden. Microsoft geeft u via Windows Update de mogelijkheid om Windows (automatisch) up-to-date te houden. Voor een Apple-computer kunt u op de website van Apple terecht. Meer informatie over de besturingssystemen waarover u minimaal moet beschikken vindt u in de veelgestelde vragen over inloggen.

Vragen over inloggen?

Lukt het u niet om in te loggen op Mijn Ommelander? In onze veelgestelde vragen vindt u antwoorden en oplossingen voor vragen en problemen die vaker voorkomen. Komt u er nog niet uit? Neem dan contact met ons op


Is met de informatie op deze pagina uw vraag beantwoord?
Wilt u ons helpen deze pagina te verbeteren?

Bedank voor het insturen van uw feedback